topbella

Monday, October 10, 2011

Khas Buat Insan Yang Bernama Kekasih

"Jangan pernah menyentuh hidup seseorang kalau itu hanya akan menghancurkan perasaanya. Jangan pernah menatap matanya jika semua yang kamu lakukan hanya bohong. Hal yang paling kejam adalah membiarkannya jatuh cinta sementara kamu tidak MENCINTAINYA."


bestkan entry kat atas tu..memang seronok kalau ada yang mencintai kita..tapi orang yang mencintai kita tu betul betul sayang kat kita tak? hal yang paling sakit sekali kalau kita je yang kejar orang yang kita suka..tapi dia?? buat x endah je ngn kita kan.. seronok kalau tengok orang lain bahagia..sedangkan kita, masih terkejar kejar atau tercari cari lagi orang yang betul betul ikhlas menerima kita seadanya.. bagi aku, x salah kalau nak mencintai dan menyayangi..tapi biar berpada pada..mmg sakit kalau kita saje yg mulakan setiap kata kata.. sebab kita kan wanita..hati wanita ni kan lembut..macam tisu..so, kalau tersentuh tu, mesti akan menangis..so, buat pilihan yang tepat ye kalau nak cuba sayang seseorang.. pikir baek2 sebelum menerima orang yang kita kenal..kawan biar beribu..berkasih biar satu..peace yawww..

3 comments:

AlynSayang said...

kerlassss ahkak!!!

fasihah said...

sooo? dah jumpe ker mr right.... peace yawww

AlynSayang said...

belom....kihkihkih

Post a Comment

About Me

My photo
alor setar, Malaysia
very2 simple person.. sape yg knal aku taw la yeeee ~mudah tersentuh dgn crita2 sedih.. ~mudah menyayangi & sgt suka disayangi ~kuat mkn...haha...gemok!!
 
~AlynSayangEpisod~© Dise├▒ado por: Compartidisimo