topbella

Monday, November 22, 2010

.::aku suke status ni::.

~**butuhh!!!xpdan ngn ank..pasang qamay2 pastu nk salah kn aku lak ank xbhagiaa...len kli klu xqeti jga bf jngan nk salah kn owng len nahhh!!!klu nk ftnah owng pon bg bqakai skit..gna pala otak bkn pala lutot!!!klu dah jmpa kebenaran jngan mai sujud kt aku lak!!!**~

 

**aku pun xtaw asal ntah aku suke status ni..aku copy dr fb sumone..hehe..tp aku memang suke la..asal ntah..haha..(nada gelak jht)..tu la..len kali..kalo nk pasang ramai2..pandai2 la simpan kankan..ni kan da kantoi..pastu nk slhkan org lain..ape daaa..n kalo rase diri tu xleh nk setia..xyah ade comitment ngn sapo2..ha..kan sonang tuh..kwn je ngn sapo yg ko nak..kalo ade yg ajak nk serius..ko ckp ceni.."maaf..saye lom sedia nk setia" hakhakhak!!pade yg bace ni..renung2kanlah..selamat setia..hiiii**

0 comments:

Post a Comment

About Me

My photo
alor setar, Malaysia
very2 simple person.. sape yg knal aku taw la yeeee ~mudah tersentuh dgn crita2 sedih.. ~mudah menyayangi & sgt suka disayangi ~kuat mkn...haha...gemok!!